Volgers

dinsdag 2 april 2024

Sneak preview

 

Sneak preview, oftewel een kijkje vooruit.....

Nu ik gelukkig weer kan breien, wil ik graag een aantal projecten afmaken, die al wat langer op de naalden staan.

Al een idee waar je naar kijkt? Ik zal het je vertellen: bovenin het dichtnaaien van de biesband langs de voorkant van een vest, daaronder het opnemen van de steken voor een vestzak, het verwijderen van de draad waar de steken tijdelijk op waren gezet en tenslotte hieronder, de start van het breien van de rand langs de zak.

Het vest ligt nu te drogen. Er moeten nog knoopjes aan genaaid worden, en dan hoop ik het jullie later deze week te kunnen laten zien.



4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ben benieuwd, fijn iets afmaken wat al een tijdje ligt én fijn dat het breien weer lukt, eind van de week komt er nig beter weer aan, zeggen ze, ik ben benieuwd;) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom maar op met het mooie weer! Ja, ik houd een soort van voorjaarsschoonmaak in mijn handwerkjes, haha.

      Verwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd! De kleuren zijn al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het droogt erg langzaam, dus het aannaaien van de knopen laat nog even op zich wachten. Maar heb inmiddels wel een andere WIP afgemaakt, hopelijk kan ik daar morgen foto's van maken.

      Verwijderen