Volgers

donderdag 27 augustus 2020

Bullet Journal



Het is al een tijd geleden dat ik jullie voor het laatst iets liet zien uit mijn bullet journal. Een tijdje heb ik er niet veel creatiefs van gemaakt, het was voornamelijk een dagboek, veel geschreven tekst met weinig versiering.

Nu had ik zin om er weer eens wat meer tijd aan te besteden. Nog 4 dagen en augustus is alweer voorbij. September is zo'n maand waarin de zomer duidelijk over is, maar de herfst nog niet is begonnen.
Nou ja, meestal is dat zo.
De hittegolf was nog maar net voorbij, of harde wind en regen kwamen er voor in de plaats. Niet geleidelijk de herfst inglijden dit jaar, maar pats boem.

Ik hoop dat september toch een "normale" maand zal worden (wat is nog normaal in deze tijd?!).
We zullen het zien wat het dit jaar wordt, in ieder geval is er veel blad aan de bomen aan het verkleuren, door gebrek aan water. En dat inspireerde me tot bovenstaande tekening. 
Ik heb geen echt tekentalent, maar ben niet ontevreden over deze bladzij. Ik vind het heerlijk ontspannend om te doen, en daar gaat het toch om?!



3 opmerkingen: