Volgers

woensdag 15 februari 2017

zon en vitamientjes

Ook zo genoten van het zonnetje vandaag? Ik had een vrije dag, wat een mazzel!
Ik ging naar de viskraam, het was er ontzettend druk, ik moest een half uur wachten tot ik aan de beurt was! Maar dat gaf niets, ik stond heerlijk in het zonnetje, te genieten van het mooie weer.

Sinds gisteren ben ik niet erg fit, hoesten, koorts, eigenlijk gewoon grieperig, maar net niet te ziek om in mijn bed te kruipen. Dus lekker in het zonnetje gezeten om wat vitamine D op te nemen.

Ik krijg elke 4 weken een vitamine B12 injectie, en slik daarbij ook vitamine B11 en B12 tabletten.
Er wordt wel altijd gevraagd hoe het met me gaat, maar mijn waardes worden nooit gecontroleerd.
Dus vroeg ik er maandag zelf maar eens om. En werd gelijk mijn bloed geprikt.
Vanmiddag kon ik langskomen voor de uitslag.
Nu voel ik me altijd moe (bijverschijnsel van de fibro) maar als ik die prik heb gekregen merk ik dat altijd al binnen een half uurtje. Ik noem het altijd maar mijn shotje, ik voel gewoon weer energie in mijn lichaam stromen. Van de pillen merk ik nooit iets.
Wat bleek nu uit het bloedonderzoek? Mijn waardes zijn veel te hoog!
Nu kan dat geen kwaad, maar ik kreeg wel het advies de B12-pillen te laten staan.
En hetzelfde geldt voor de vitamine D3 die ik ook gelijk liet controleren, omdat ik ook dat slik op doktersadvies. En dat is nu wel erg hoog!
Best raar, mijn waarden zijn erg goed, maar ik merk er niets van.
Nou ja, laten we het positief bekijken, ik hoef de pilletjes niet meer te slikken, dus niet meer te kopen, houden we weer wat geld over. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten