Volgers

donderdag 5 december 2019

Fijne Sinterklaasavond!

We "doen" al jaren niet meer aan Sinterklaas.
Maar ja, cadeautjes geven vind ik zo leuk...

Gisterenmiddag/avond volgde Sanne tot 9 uur haar excellentie-opleiding in Utrecht, en vanmorgen zouden ze voor diezelfde studie al om half 8 uit Utrecht moeten vertrekken, want vandaag brachten ze een bezoek aan een restauratie in Antwerpen, waar ze zelf aan mochten deelnemen. Tja, het zou een beetje te gek zijn geworden als ze tussendoor "even" op en neer had moeten rijden naar Drenthe. Dat gold voor nog 2 andere studenten, die ook op verre afstand van Utrecht wonen. En dus werd er een (super chique) hotelkamer voor ze geregeld!
Dat betekende dat ze gisterenavond niet thuis kwam, en ik dus op het gemak de gekochte cadeautjes kon inpakken, en ze vanmorgen ongezien kon klaar zetten!
Toen ze net thuis kwam, bleek dat Sint vandaag is langs geweest, haha.

Ik hoop dat jullie een fijne Sinterklaasavond hebben.
Ik ga maar eens warme chocomel met slagroom regelen, en dan lekker kruidnootjes erbij. Ik heb er dit jaar nog niet eentje op! Hoogste tijd!
Fijne avond allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat jullie het gezellig hebben. Wij vieren vanavond ook Sinterklaas ipv 5 dec.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sinterklaas is voorbij gekomen zonder dat ik het wist ! was een paar dagen kwijt, dus dacht ik dat het de 3e was ipv de 5e !!
    ach ja... ben niet in feeststemming dus ik hoop dat de kerst en zo ook zo aan me voorbijgaan !

    BeantwoordenVerwijderen