Volgers

maandag 23 december 2019

Fijne Kerstdagen

Lieve allemaal,

Ik wil jullie allemaal graag hele fijne, gezellige, warme, mooie Kerstdagen wensen!
Met alle dierbaren om jullie heen.
En voor diegenen, voor wie deze dagen juist extra moeilijk zijn: heel veel sterkte gewenst!

Ik denk erover om even een kleine blogpauze in te lassen.
Misschien kan ik het toch niet laten, en kom ik hier nog even langs tussen Kerst en de jaarwisseling, maar misschien ook schrijf ik pas in het nieuwe jaar weer verder hier.

In dat geval alvast een hele fijne jaarwisseling gewenst, houd het veilig! En tot in 2020!!!

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel en voor jullie ook fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dagen gewenst in je mooie nieuwe huis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel!
    Ik wens jullie een fijne kerst in jullie nieuwe huisje. Dat jullie maar mooie nieuwe herinneringen mogen maken.
    Warme groet, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook goede Kerstdagen gewenst en een mooie jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne en gezellige kerstdagen, dat zal vast wel lukken in jullie nieuwe stekkie :)
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne feestdagen en een goede jaarwisseling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele fijne Kerst ook voor jou en je dochter en een
    mooi 2020!
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerst is alweer bijna voorbij, maar ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi nieuw jaar met veel gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen