Volgers

vrijdag 24 mei 2024

Blocken


 Oh kijk nou, hier word ik toch wel erg blij van!!! Bijna droog, bijna, dus nog even geduld hebben voordat ik verder kan breien.

Ik kreeg trouwens de vraag of je het later niet zult zien, als je tussendoor blockt. Natuurlijk zie je het wel terwijl je aan het breien bent. Immers, wat je er nieuw aan breit is nog niet geblockt. Maar uiteindelijk ga ik de trui nog eens een keer helemaal blocken, en daarna zie je er helemaal niets meer van.

Update: oeps, ik had na het blocken dit even snel op een hangertje gedaan, om op de foto te zetten. Maar nu zie ik dat ik daarbij het project gedraaid heb. Het is namelijk de bedoeling dat je voorop een pijl hebt, niet dat andere patroon, haha!
Nou, dat gaan jullie nog wel te zien krijgen, heb inmiddels pand en mouwen gedeeld, en brei eerst verder aan het pand. Gelukkig zit er onderin nog meer kleurwerk, want oh wat is dat toch saai, in 1 kleur tricotsteek breien!!

Ga maar lekker luisteren en kijken naar brei-podcasts, benieuwd hoe lang het me vandaag lukt om te zitten!

Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig breiwerk, Anja.... Ik las net ook je vorige bericht; wat balen dat het garen afgaf... Maar gelukkig zie je er niets van.
    Ja, die saaie stukken moet je even doorheen bijten. Ik houd daar ook niet van! Gewoon ff afwisselen met een ander breiwerkje:)

    BeantwoordenVerwijderen