Volgers

donderdag 22 oktober 2020

Warmte en drukte

 Toen ik maandagavond uit mijn werk naar huis reed, was het buiten 11 graden. Dinsdagavond was het 8 graden, en woensdag....18 graden! Hoe bizar, 's avonds rond half 10, tweede helft van oktober, en het is 18 graden!!!
Wel met een stormachtige wind, ik moest echt heel goed het stuur vast houden en regelmatig tegen sturen.

Een goede lezer heeft het door, ik werkte alle drie die avonden, niet de gewoonte, maar nood breekt wet. Door ziekte (niet Corona-gerelateerd) van collega's is het extra aanpoten.
Het is sinds dit voorjaar niet meer rustig geworden in de winkel, maar de laatste weken is het echt weer extreem druk. We sluiten nu 's avonds om 8 uur in plaats van om 9 uur, en dat uurtje zonder klanten in de winkel komt goed uit. Je kunt dan veel sneller de nieuwe voorraden de schappen in doen, en de winkel kan er weer netjes bij gezet worden, voor de volgende dag.

Van handwerken is hierdoor de afgelopen week niets gekomen. Gelukkig komen er nu een paar vrije avonden aan. Handwerken is voor mij mentale en fysieke ontspanning. En ik merk bij het typen van dit blogje, dat mijn fijne motoriek te lijden heeft onder het gebrek aan die ontspanning.
Mij hoor je niet klagen hoor, ik geef graag gehoor aan de roep van mijn handen 😉 
Heb ik de volgende keer weer wat te laten zien!


3 opmerkingen:

  1. Ja, dat weer is zo ontzettend raar. Je snapt er niks van. Vervelend dat er uitval is van collega's, dan moet je samen alle zeilen bij zetten. Heel veel succes met alles.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt raar, ja en ook de ene dag zo donker en vandaag weer een en al zon.
    Veel succes met het extra werken, fijn dat je dat kunt(en wil) hopen dat de collega's snel opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad vrij warm. Ik heb mijn korte rokken maar weer in mijn kast gehangen zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen