Volgers

zaterdag 6 juli 2019

Weekend

Het is alweer weekend, wat gaan de weken momenteel snel voorbij!
Lekker vrij dit weekend, dus we kunnen de start van de Tour de France bekijken.
Ik heb de eerste was al in de wasmachine zitten, die is bijna klaar, dan kan de tweede er ook in.
Het zonnetje laat het even afweten, maar naar verwachting blijft het hier vandaag tot de avond nog droog, dus ik verwacht dat vanavond beide wassen weer droog in de kast liggen.

Gisteren was weer zo'n dagje van dicht-bij-de-natuur. 's Morgens een aangereden vosje langs de kant van de weg, 's avonds een ree wat liep te grazen. Toen ik langzaam vaart minderde en uiteindelijk de auto stil zette, besloot ze dat het veiliger was om langs de bosrand te gaan staan

Als je heeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je haar in het midden van de foto staan. Toen ik aan kwam rijden stond ze aan de voorkant, bij het hoge gras, te grazen. Tja, ik heb geen zoom op mijn telefoon, dus hier moeten jullie het maar mee doen. Hoe vaak ik ze ook zie, mijn hart maakt elke keer weer een blij sprongetje, ze zijn zo gracieus!

Fijn weekend!

8 opmerkingen:

  1. Een grote vogel in de lucht, een overstekend reetje, ik word er blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste dag van de Tour de France is wel heel goed geëindigd met na dertig jaar weer eens een Nederlander in het geel. Ik was nog net op tijd met de televisie aan te zetten om de finish te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig, en vandaag ook weer geweldig zitten genieten van het superteam Jumbo-Visma. Fantastisch hoe al dat werk van de afgelopen jaren zich nu uitbetaalt!

      Verwijderen
  3. Tegenover mijn huis is een landgoedachtige omgebouwde boerderij en daar zijn in deze tijd van het jaar ook reetjes te zien, vrijwel elke avond rond 9 komen ze langs. Gewoon vanuit mijn zitplaats kan ik ze zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is toch geweldig, om dat vanuit je huis te mogen zien!

      Verwijderen
  4. Toen wij vorige week in Anderen kampeerden stond er een
    ooievaarsnest aan de andere kant van de camping, we hoorden ze
    de hele dag.Tegenover de camping waren 6 biggen van een
    reuzevarken, ik zag eekhoorns en langs de weg naar Rolde waren
    veel kleine eendjes en meerkoetjes. Natuur op zijn mooist.
    Na een paar mooie dagen op de Veluwe zijn we nu weer thuis in
    Zeeland.
    Groeten, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig, al die natuur!Ondanks dat ons landje dichtbevolkt is, is er gelukkig nog voldoende ruimte voor wilde dieren.

      Verwijderen