Volgers

vrijdag 13 april 2018

andere kleuren deel 2

Iedereen heel hartelijk bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.💜
Zelf vond ik de achtergrond te druk, en de kleuren te fel, en ik was benieuwd of dat nu aan mij lag, of dat jullie daar net zo over dachten.
Voorlopig heb ik het gewijzigd in een effen paarse achtergrond, en de paarse balk bovenin is ook wat zachter van kleur gemaakt.
Er komt vanzelf wel weer een keer een foto voorbij, die beter geschikt is als achtergrond.🌸

Iedereen een fijn weekend!
Hopelijk met veel 🌞, en weinig ☂!
Geniet ervan!

5 opmerkingen:

  1. Weer even bij gelezen... Het lukt me niet elke dag hoor!
    Altijd lastig hoe je de achtergrond van je blog maakt, maar voor lezers is rustig vaak toch prettiger. Dat herinnert me er aan dat ik zelf ook nodig aan de slag moet...
    JIj ook fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoeft ook niet elke dag hoor, zelf kom ik er ook niet aan toe om elke dag bij iedereen langs te gaan.
      Inderdaad, rustig leest prettiger.
      Nou, ben benieuwd wat voor veranderingen jij gaat maken!

      Verwijderen
  2. ik heb mijn achtergrond jaaaaaaaaren geleden gemaakt en zou niet meer weten hoe ik dat gedaan heb hahaha ik vind het prima zo.. gaat om de inhoud van het blog toch??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook geen kei in hoor, maar mijn oog viel opeens op de achtergrondfoto, winters landschap terwijl we ons verheugen op het voorjaarsweer, nee, dat kon echt niet meer!
      Maar je hebt helemaal gelijk, het gaat om de inhoud en ik vind jouw knisper-schaapjes echt ONTZETTEND LEUK!

      Verwijderen
  3. Je kan toch ook een foto onder je blognaam plaatsen?..heb ik vanaf het begin...en die verwissel ik iedere keer voor de rest is mijn blog nog nooit veranderd ...ik durf het niet maar ben er ook tevreden mee....fijne zondag liefs Ria 💜

    BeantwoordenVerwijderen