Volgers

zondag 8 januari 2017

gehaakte kussenhoesjes

 Ik houd van haken en breien, en ik houd er van om restjes te verwerken tot iets nuttigs.
Ik haakte dit kussenhoesje, van allerlei (kleine) restjes garens, in de kleuren wit, geel en grijs.
Aan de ene kant alle vierkantjes met wit garen aan de buitenkant van de blokjes, en aan de andere kant vierkantjes met grijs garen aan de buitenkant van de blokjes. 
 
 Eerder dit jaar haakte ik al andere kussenhoesjes. Ik haakte een kussen in ripple-stitch, aan de ene kant veel grijs, aan de andere kant veel wit.
 En ook nog een kussenhoes met african-flowers, de andere kant bestaat ook uit african-flowers, maar dan helemaal in wit gehaakt.
Zo zijn er weer een helemaal kleine restjes weggewerkt, en heb ik er iets nuttigs voor terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten