Volgers

zondag 20 augustus 2017

vandaag lekker bezig geweest

Ik ben vandaag lekker bezig geweest, met het afwerken van de nodige werkjes.
Terwijl in de oven een lasagne-schotel staat gaar te worden (geraspte kaas doen wij er pas op als de schotel uit de overn komt, vinden we lekkerder),
heb ik  mooi de tijd om jullie te laten zien welke werkjes ik vandaag afwerkte.
Dit lapje liet ik eerder al zien
 nu is het een tasje geworden voor een klein meisje
nog een ander tasje
(ik dacht toch echt een foto te hebben gemaakt nadat het tasje helemaal klaar was, dus inclusief knoopje, maar die foto vind ik even niet terug, nou ja, er zit inmiddels een roze knoopje op als sluiting)
en een rugzakje 


Het babyvestje wat ik al eens liet zien is voorzien van knoopjes

en tenslotte nog 2 knuffeltjes

Zo, dat was een productief dagje! Het schijnt in een groot deel van Nederland best een mooie dag te zijn geweest, maar helaas heeft het hier in het noorden vooral veel geregend.
Ach, de Vuelta op tv en het afwerken van al deze werkjes, was wat mij betreft ook wel een fijne manier om de zondagmiddag door te brengen.

Inmiddels is het ook hier droog geworden, dus straks na het eten nog maar even een lekker rondje wandelen, even een frisse neus halen. En daarna lekker een douche nemen, want onze nieuwe douche is af! Het is een kleine ruimte, lastig om foto's te maken, maar neem van mij aan dat we een heerlijk frisse douche-ruimte hebben nu.

Fijne zondagavond!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten