Volgers

zondag 24 november 2019

nieuw haakprojectje

Er zijn voorlopig nog genoeg klusjes uit te voeren in het huis. Van handwerken komt daardoor wat minder. Geeft niks, klussen in huis en het zien opknappen, is ontzettend leuk!

We hebben een derde slaapkamer, waar we o.a. onze handwerkspulletjes hebben staan. Het grootste deel staat nog ingepakt in dozen, er moeten nog wat kleine klusjes op die kamer worden gedaan, maar die hebben geen prioriteit. Daarna gaan we de handwerkhoek inrichten.

Maar, nu heb ik laatst toch wat restjes garen bij elkaar gezocht, omdat er een klusje gedaan moest worden, waar ik iets voor haak:
Heb je al een idee wat ik aan het haken ben?

21 opmerkingen:

  1. Ben je een surprise aan het maken misschien? Ik kan niet bedenken wat het gaat worden maar het zijn wel vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geen idee waar het voor wordt...maar wordt vast mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. toen ik de foto zag, dacht ik: dat lijken wel beenwarmers, maar nee, dat worden het niet!

      Verwijderen
  4. Hey Anja,
    Wat een leuke kleurtjes. Ik denk iets van armwarmers of beenwarmers.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Emily, helaas, fout geraden, maar inderdaad, het zijn leuke kleurtjes.

      Verwijderen
  5. Mmm niet echt makkelijk, zijn/worden het van die doekjes waar je de vloer mee kunt doen?
    Ha, ha, ik ben benieuwd :)
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bent de eerste die in ieder geval richting een klusje denkt. Maar nee, geen doekjes voor de vloer (alhoewel die vloer er dan wel weer iets mee te maken heeft). Nou, ga maar gauw aan het haken, misschien dat ik het dan morgenavond af heb, en jullie snel kan laten zien wat het nou geworden is!

      Verwijderen
    2. Van die pannenlapen die je over het deksel heen legt zodat het deksel blijft liggen als je de pan oppakt?

      Verwijderen
    3. Oh, dat zou een hele leuke zijn, maar nee, mijn pannen staan niet op de vloer...

      Verwijderen
    4. Het wordt steeds vager.
      Mijn eerste gedachte was nl hoesjes voor een vloerwisser, maar ik mis een gat voor de steel dus van dat idee ben ik afgestapt

      Verwijderen
    5. Nou je hebt wel erg je best gedaan in bedenken! Maar het wordt een tochtrol

      Verwijderen
  6. Worden het misschien tochtrollen om voor de deur te leggen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry lieve mensen, ik had het vandaag af kunnen hebben maar er kwam iets tussendoor. Clazien (welkom!) heeft het goed geraden, nou ja, het wordt er eentje. Ik maak het van restjes garen maar ik houd van symmetrie, dus haak ik 2 dezelfde delen, die haak ik dan in het midden aan elkaar. Twee gelijke cirkels om de zijkanten te vormen zijn af en vastgemaakt. Nu alleen nog de vulling erin en aan elkaar haken. Morgen misschien?

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen