Volgers

vrijdag 14 april 2017

update stofzuiger


Ik vertelde laatst dat onze stofzuiger kapot was, en dat de nieuw bestelde pas in week 18 kon worden uitgeleverd.
Dat vond ik te lang duren om op te wachten.
Dus heb ik telefonisch de bestelling geannuleerd, en dat ging gelukkig snel en gemakkelijk.
Ik kreeg binnen een paar minuten een mail met bevestiging van de annulering, en binnen een uur stond het geld al teruggeboekt op de bankrekening!

Maar goed, er moet toch een nieuwe stofzuiger komen. Dus direct op internet dezelfde stofzuiger opgezocht, en laat deze nu net in de aanbieding zijn bij W.ehkamp.
Nu kon ik dezelfde stofzuiger kopen voor dezelfde, laagste prijs waar ik hem eerder voor had besteld.
En ik kon kiezen op welke dag en welk tijdvak ik de stofzuiger wilde laten bezorgen.

Hij staat nu hier! Nog in doos, morgen ga ik hem uitpakken en direct in gebruik nemen.
Ben er heel blij mee, het is een stofzuiger, speciaal geschikt om dierenharen op te zuigen, van een gladde laminaatvloer tot hoogpolig tapijt. Ik ben benieuwd!

Zal het jullie morgen laten weten hoe de eerste keer gebruik me is bevallen.

Hebben jullie nog plannen voor de Paasdagen? Vandaag moest ik gewoon werken, morgen vrij, zondag sta ik samen met dochterlief op de markt in Aalden (Drenthe). We hebben samen een webshop in handwerkgarens en toebehoren, en staan in de zomermaanden regelmatig op jaarmarkten e.d. Aanstaande zondag is de kick-off van dit seizoen, en we staan er dan vooral met handgemaakte producten.
Ik zit nu dan ook lekker met een haakwerkje in de handen, nog een knuffeldoekje, nu in rood/wit.
We hebben er zoveel reacties op gekregen, ze zijn zeer in trek. En heel leuk om te maken!
Dus als jullie zondag in (de omgeving van) Drenthe zijn, kom dan eens langs in Aalden.
Het is een oud schildersdorpje (Van Gogh heeft er schilderijen gemaakt) met een oude dorpskern met authentieke boerderijen. In 1 van die boerderijen zit 't Hoes van Hol-An, een pannekoekenboerderij, die wij jullie van harte aanbevelen, het is er heerlijk smullen voor een betaalbare prijs.
De markt wordt gehouden op het terrein naast hotel-restaurant 't Wapen van Aelden aan de Aelderstraat, en duurt van 11 tot 17 uur.

Tweede Paasdag werk ik weer, en zo zijn onze Paasdagen vast in rap tempo voorbij.

Ik wens jullie allemaal heel fijne dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten