Volgers

zondag 9 april 2017

knuffelen 2

Gisteren was hier een grauwe, koude dag, maar vandaag scheen het zonnetje volop en liep de temperatuur lekker op!
We hebben lekker in de tuin gewerkt, en ik heb behoorlijk wat kunnen haken.
Het blauwe knuffeldoekje is af
 En het tweede roze knuffeldoekje is ook af
 Ik kwam op veel blogs dit leuke knuffel-konijntje tegen, en die wilde ik dus ook graag eens maken
 En er zijn ook wat dingetjes gestart, die nog niet af zijn. Zo haakte ik een mandje met paars garen dat ik om touw heen haakte. Hier het beginnetje
Het is een paasmandje geworden, ik heb er paars-roze eitjes in gedaan.
Ook haakte ik een geel-oranje mandje, met daarin gelijk gekleurde eitjes.
Zal ze later deze week nog wel op de foto zetten.

En toen het al begon te schemeren maakte ik nog gauw een foto van het werkje waar ik op dat moment mee bezig was, maar door de schemering zijn de kleuren niet goed te zien:
Een gehaakt baby-vestje, met 3 kleuren blauw garen, afgewisseld met wit garen.
Het is inmiddels bijna af, nog 1 randje rondom haken, en de mouwtjes nog een paar toeren verlengen.
Ook daar zal ik later deze week een foto maken, en het jullie laten zien.

Ik vertelde jullie eerder dat onze stofzuiger was overleden. Ik had een nieuwe stofzuiger uitgekozen, en opgezocht waar deze voor de laagste prijs te koop was. Ik kon mijn bestelling plaatsen, en dan kon ik kiezen wanneer het bezorgd zou worden. Dat zou aankomende week zijn. Hm, niet handig, een poes in huis en geen stofzuiger, maar alla, komende week komt de stofzuiger.
Ja duh, dus niet, kreeg ik vrijdag een mailtje dat de stofzuiger weer kan worden geleverd in week 18!
Hallo, eerst week 15, nu week 18, en het waardeloze is natuurlijk dat je bij je bestelling vooraf betaald. Ik ga er denk ik toch maar even een telefoontje aan wagen, want dit vind ik te lang gaan duren. Wat zouden jullie doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten