Volgers

zaterdag 17 december 2016

Welkom op mijn nieuwe blog

Hartelijk welkom op mijn nieuwe blog. Leuk dat je me gevonden hebt!

Ik heb al meer blogs (gehad), maar die hebben steeds 1 onderwerp, en ik merk dat dat me niet zo goed meer bevalt. Daarom begin ik dit nieuwe blog, waar ik over allerlei onderwerpen zal schrijven, met 1 overeenkomst: het gaat over dingen die mij bezig houden, en op de één of andere manier mijn leven leuk(er) maken.

Ik houd van handwerken, en dan vooral haken en breien. Regelmatig zal ik hier dus laten zien wat ik
zoal maak.

Ook verstandig omgaan met geld, consuminderen, sparen (voor een toekomstige verhuizing naar een ander deel van het land) enzovoorts. zal hier langs komen.
En tenslotte zullen er vast nog veel meer leuke dingen voorbij komen, zoals wandelingen in de natuur, opknappen/verbouwen van ons vakantiehuisje en niet te vergeten: onze huisdieren.

Ik zou het heel leuk vinden als je nog eens terug komt, en misschien ook een reactie achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten