Volgers

donderdag 1 juni 2017

plaatjes

Vandaag een vrije dag. Heerlijk weer, vanmorgen eerst naar de kapper geweest en vanmiddag in de tuin werken (gras maaien, onkruid weghalen enz).

Maar, ik had jullie nog wat plaatjes beloofd, dus eerst foto's gemaakt/

De 2 mandjes die ik een gehaakt jasje gaf, en die nu weer in mijn kledingkast staan, gevuld met mijn gebreide sokken:

Gehaakt met wat restjes garen, o.a. Scheepjeswol Stone Washed.
Ik ben nog niet veel opgeschoten met mijn volgende haakwerk, een zomertrui:
Voor de oplettende lezer: ja, ik gebruik dezelfde steek als voor de jasjes van de mandjes.
En gisterenavond kon ik het niet laten, ik zette een nieuw paar sokken op de naalden.
Het thema bij de RestEndGruppe op Ravelry voor juni is groen, dus restjes garen bij elkaar gezocht, aan de slag gegaan. Tot nu toe bevallen ze me wel!

Geniet van het mooie weer! De komende dagen zullen we weer aan de klus gaan, dus waarschijnlijk pas weer een berichtje van mij na Pinksteren. Iedereen een fijn (extra lang) weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten